We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20% a kiválasztott termékekre SZEREZZ BE KEDVEZMÉNYKÓDOT

FAQ

FAQ 

RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

1/ Hogyan tudom nyomon követni a csomagom?

A csomaghoz tartozó nyomon követési számot a megrendelés feladását követően egy visszaigazoló e-mailben küldjük el. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a nyomkövető link kis késéssel kezdhet el működni. A követési számot a fiókodban is megtalálhatod, ha felkeresed a „Megrendeléseim” menüpontot, és megnyitod a megrendelés részleteit.

 

2/ Hogy tudom törölni a megrendelésem?

A rendelést törölheted a fiókodban való feldolgozás előtt, ha felkeresed a „Megrendeléseim” menüpontot, és megnyitod a megrendelés részleteit. A "Megrendelés törlése" gomb a jobb felső sarokban található. Minden más esetben kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az [email protected] címen.

 

3/ Hol tudom letölteni a számlát?

A számlát e-mailben elkérheted, nem küldjük el automatikusan. Küldj nekünk egy e-mailt az [email protected] címre, add meg a rendelési számod és mi a lehető leghamarabb elküldjük neked a számlát.

 

4/ Hogyan tudom megváltoztatni a címet a megrendelésben?

Még a megrendelés feldolgozása előtt küldj nekünk egy e-mailt az [email protected] címre, hogy időben (a megrendelés kiszállítása előtt) megváltoztassuk. Kérjük, add meg a megrendelési számot és a pontos szállítási címet.

 

5/ Mennyi időn belül érkezik meg a csomag?

A becsült kiszállítási dátum minden termék adatlapján van megadva, illetve megtalálható a "Szállítás és fizetés" oldalon. A kiválasztott termékek legpontosabb becsült kiszállítási dátuma a megrendelés visszaigazolásakor a kosárban kerül megadásra.

REKLAMÁCIÓK ÉS VISSZAKÜLDÉSEK

1/ Hogyan tudom visszaküldeni a csomagot?

A megrendelések visszaküldése a weboldalon megadott "Visszaküldési szabályzat" szerint lehetséges. A visszaküldési folyamat leegyszerűsítése érdekében kérjük, használd az online űrlapunkat a Retino szolgáltatás segítségével.

 

2/ Hogyan tudok bejelenteni egy sérült rendelést?

Ha a megrendelésed sérülten szállították ki, kérjük, mielőbb jelezd az [email protected] e-mail címen, de legkésőbb 48 órán belül, hogy a reklamációdat elfogadhassuk. Kérjük, add meg a megrendelési számot, és csatolj képeket a sérült termékekről, a csomagolásról és a dobozról.

 

3/ Hogyan jelenthetek hibás vagy hiányzó tételt?

Ha hiányzik egy termék, vagy nem megfelelő terméket kaptál, kérjük, jelezd mielőbb az [email protected] e-mail címen. Legkésőbb 48 órán belül, hogy a követelést el lehessen fogadni. Kérjük, add meg a megrendelés számát. Ha hibás terméket kaptál, kérjük, csatolj képeket a termékről.

KEDVEZMÉNYEK ÉS AKCIÓK

1/ Miért nem működik a különleges 3+1 ajánlat?

A 3 + 1 akció igénybevételekor bármelyik 3 terméket megrendelheted a kínálatunkból, és ingyen választhatsz egy tetszőleges posztert. Felhívjuk figyelmed, hogy csak készleti poszter szerezhető be ingyen – ez nem vonatkozik a művészeti nyomatokra (fotópapírra, vászonra vagy tapétára), mivel azokat a megrendelő kérésére nyomtatjuk. Ha ingyenes posztert szeretnél választani, kérjük, keresd fel a "Plakátok" kategóriát, és szűrd ki a posztereket a terméktípus szűrőben.

 

2/ Hogyan iratkozhatok le a promóciós e-mailekről?

Használhatsz egy linket az egyes e-mailek láblécében, vagy felveheted velünk a kapcsolatot a [email protected] vagy az [email protected] címen, majd kapsz egy megerősítő e-mailt.

 


Ha nem találtál választ, kérjük, ne habozz kapcsolatba lépni velünk a chaten, az [email protected] e-mail címen, vagy hívj fel minket a +420 210 440 210 (csak angolul) telefonszámon nyitvatartási idő alatt, amit a honlapunkon találsz meg.



EuropostersDekoráld a világod

1999 óta az Europosters Csehországban és egész Európában az egyik legnépszerűbb poszter, falfestmény és licencelt áru forgalmazója. Kínálatunkban hatalmas választékban találhatsz bármilyen méretű film-, játék- vagy sportplakátokat, valamint eredeti ajándékok széles választékát kínáljuk, a Csillagok háborúja, Harry Potter, képregények igazi rajongóinak vagy az egész Warner Bros-tól. Tudjuk, hogy a bögrék, figurák, rejtvények és ruhák a legjobb ajándék mindenki számára, kortól és érdeklődéstől függetlenül. De ha rajongsz a belsőépítészetért, akkor te is jó helyen jársz! Naponta nyomtatunk falfestményeket, illusztrációkat, fényképeket és művészeti reprodukciókat és több mint 25 országba küldjük őket, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek.


Kapcsolat:

E-mail: [email protected]

Tel.: +420 210 440 210 (csak angolul)

Hétfő – Péntek ǀ 7:00–16:00

 

© 1999–2024 Europosters. Minden jog fenntartva.

Top