A Te elégedettséged a legfontosabb számunkra. Ne habozz, vásárolj nálunk. Ha a megrendelt termék nem felel meg az elvárásaidnak, egyszerűen küldd vissza és mi visszatérítjük az árát, vagy kicseréljük a terméket.
Nyugodtan használd garanciaigénylő rendszerünket, vagy kövesd az alábbi lépéseket.
Ha úgy gondolod, hogy a termék szállítás közben sérült meg, akkor írj e-mailt az [email protected] címre és küldj képet a csomagról és a sérült termékről, amint ezt kézbe kaptad. Ezután felvesszük e-mailben a kapcsolatot és értesítünk a további lépésekről. A kézbesítéstől számított 48 órán belül be kell nyújtani a panaszt, utána már csomaggal kapcsolatos reklamációkat nem fogadunk el. A sérült terméket nem kell visszaküldeni.
A vásárolt termék kifakult, például a nap miatt? Küldj fényképet a sérült termékről az [email protected] címre. Ezután felvesszük e-mailben a kapcsolatot és értesítünk a további lépésekről. A garanciális időszak nem vonatkozik a gondatlan kezelés vagy mechanikai sérülések által okozott hibákra.
Úgy érzed, hogy a megrendelt kép színe nem passzol a kanapéd színével, vagy a lakásod stílusával? Nem probléma, küldd vissza a terméket és visszatérítjük az árát. Ha 14 napon belül visszaküldöd a megrendelt terméket, a teljes árat visszatértítjük és az elérhető legolcsóbb szállítás díját is. Fontos, hogy a 14 nap elteltével csak a termékek árát térítjük vissza, a visszaszolgáltatással kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, valamint a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!
Más terméket kaptál, mint amit rendeltél? Vannak olyan elemek, amik hiányoznak a megrendelésedből? Ez megtörténhet és elnézést kérünk érte. Küldj egy fotót a megkapott termékről e-mailben az [email protected] –ra. Azonnal felvesszük Veled a kapcsolatot és egyeztetünk arról, hogy mik legyenek a következő lépések.
5) Rossz minőségű terméket kaptál?
Rossz minőségű terméket vagy elmosódott képet kaptál? Küldj egy fotót a megkapott termékről e-mailben az [email protected] –ra. Azonnal felvesszük Veled a kapcsolatot és egyeztetünk arról, hogy mik legyenek a következő lépések.
Ha visszaküldöd az árut, győződj meg arról, hogy biztonságosan vannak becsomagolva, hogy szállítás közben ne sérülhessenek meg. Ideális esetben használd az árucikkhez kapott eredeti csomagolást.
A csomag elküldése mellett, kérünk ezt jelezd egy e-mailben, az [email protected] címen. Add meg a neved, a rendelés számát és a számlaszámot, ahová a visszatérítési összeget meg szeretnéd kapni.
A sértetlenül visszaküldött áruért járó visszatérítési összeget a visszaérkezéstől számított 14 napon belül visszaküldjük.
Az áru jól láthatóan felcímkézve a következő címre küldhető:
Europosters s.r.o.
Mrač 270
257 21 Mrač
Cseh Köztársaság
Az áru visszaküldése esetén ezt a szállítási pontot is igénybe veheted, ahonnan a küldeményeket ömlesztve visszaküldik raktárunkba. Szállítási pont opció használata esetén szállítási költségek csak az országon belül fizetendők.
Ha a Magyar postát használja:
Frogman s.r.o. | 6614N
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
1958 Budapest
Magyarország
Bármely más postafuvarozó használata esetén:
Frogman s.r.o. | 6614N
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
2151 Fót
Magyarország
A személyre szabottan készült áruk nem küldhetők vissza. Ilyen termékek csak nyilvánvaló nyomtatási hiba vagy a mi részünkről bekövetkezett sérülés esetén igényelhetők. A kivételek a következő lehetnek:
fotópapírra és vászonra nyomtatott saját fénykép
igény szerinti művészi nyomatok fotópapíron, vászonon vagy falfestményként
egyedi keretezés
Több információért kérjük, olvasd el a Szerződési Feltételek oldalunkat.
Az áruk visszaküldésének egyszerűsítése érdekében használd nyugodtan visszatérítési űrlapunkat. Az űrlap kitölthető online és elküldhető e-mailben, vagy kitölthető kézzel és elküldhető az áruval együtt a megadott címre.
Itt tölthető le a visszaküldési űrlap.