We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
Heti akció: FANTASY & SCI-FI akció -40 %

Visszaküldési szabályzat

Reklamációk és visszaküldések

A Te elégedettséged a legfontosabb számunkra. Ne habozz, vásárolj nálunk. Ha a megrendelt termék nem felel meg az elvárásaidnak, egyszerűen küldd vissza és mi visszatérítjük az árát, vagy kicseréljük a terméket.

Hogyan kell eljárni a termék reklamálásakor?

Kérjük, minden termék reklamáció esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az űrlap kitöltése által vagy közvetlenül az [email protected] e-mail címen.

Termék reklamáció

Kérjük, pontosítsd:

  • Rendelési szám – megtalálhatod az e-mailben vagy a fiókodban.
  • A sérült csomag és áru állapota – kérjük csatolj bizonyító fényképeket.
  • A preferenciád a helyzet megoldásával kapcsolatosan – pénzvisszatérítés / új termék küldése.

Milyen helyzetek merülnek fel reklamáció esetén?

1/ A szállítás során megsérült az áru (vagy a csomag)

Ha azt gyanítod, hogy az áru a kiszállítás során megsérült, kérjük, küldj nekünk egy e-mailt a sérült csomagról és az áruról bizonyító fényképpel együtt az e-mail címünkre a kézbesítéstől számított 48 órán belül. Azonnal felvesszük veled a kapcsolatot a következő lépésekkel kapcsolatos információkkal kapcsolatosan. Sajnos, ha később válaszolsz, a kiszállító cégnél panaszt nem lehet benyújtani. A sérült árut nem kell visszaküldeni nekünk.

2/ Rossz minőségű vagy nem megfelelő méretű termék

Ha rossz minőségű, elmosódott képet, vagy nem megfelelő méretű terméket kaptál, kérjük, küldj nekünk e-mailben a kiszállított áruról egy bizonyító fotót. Azonnal felvesszük veled a kapcsolatot a következő lépésekkel kapcsolatos információkkal kapcsolatosan. A sérült árut nem kell visszaküldeni nekünk.

3/ Hibás vagy hiányzó termékek

Hiányzott valami a csomagból? Más terméket kaptál, mint amit rendeltél? Elnézést kérünk az esetlegesen okozott kellemetlenségekért. Kérjük, küldj egy fotót a kiszállított áruról e-mailben. Azonnal felvesszük veled a kapcsolatot a következő lépésekkel kapcsolatos információkkal kapcsolatosan.

 

Ha megvásároltad a „Garanciát a biztonságos kiszállításra”, és csomagod sérülten érkezik vagy elveszik, nem kell várnod arra, hogy a törvényes határidőn belül megoldódjon a helyzet. Egyszerűen lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, akik prioritásként oldják meg a kérésed. Amennyiben sérült árut kaptál, kérjük, készíts fényképet a sérült áruról és a csomagról, hogy a reklamáció gyorsan megoldódjon.

Megjegyzés: Új termék kiszállítása csak akkor lehetséges, amennyiben van raktáron.


Hogyan kell visszaküldeni a terméket?

Nem vagy elégedett a termék minőségével? Úgy találod, hogy a termék nem vonzó, és szeretnéd visszaküldeni? Nem probléma!

1/ A legkönnyebb mód: online visszaküldés a Retino szolgálattal

A Retino online szolgáltatás csupán pár kattintással mindent elintéz helyetted, ezzel megkönnyítve a mi dolgunkat is – például jobban átlátjuk a csomag aktuális helyzetét.

2/ Ha úgy döntesz, hogy nem használod online Retino rendszerünket, és „egyedül” küldöd vissza a csomagot, kérünk, használd a visszaküldési űrlapot a folyamat leegyszerűsítése érdekében.

Töltsd le a visszaküldési űrlapot innét.

Az űrlap online kitölthető, és e-mailben elküldhető az [email protected] címre, a visszaküldendő termékekkel kapcsolatos információkkal együtt. Alternatív megoldásként kézzel is kitöltheted, kinyomtathatod és az áruval együtt elküldheted.

Csomagold be a sértetlen árut az eredeti csomagolásba, helyezd bele a dobozba, jól láthatóan címkézd fel a dobozt a fuvarozó által generált címkével, és küldd el disztribúciós raktárunk címére:

EUROPOSTERS, s. r. o.
Žďár nad Metují 139
549 55
Cseh Köztársaság

Az áru raktárunkba való átvétele után e-mailben értesítünk. Ha a visszatérítési lehetőséget választod, a csomag ügyfélszolgálatunk által történő átvételt követő 14 napon belül visszakapod tőlünk a pénzt. Ellenkező esetben találunk alternatív megoldást.

Ha sérült terméket kaptál, kérjük, olvasd el fent a termékigénylési módot.


Figyelem:

  1. Ha úgy döntesz, hogy 14 napon belül visszaküldöd az árut, visszakapod az áru árát, beleértve a legolcsóbb szállítási lehetőséget a célországba. A 14 napos időszak leteltével csak az áru összegét téríthetjük vissza, a szállítási költséget neked kell fedezni.

  2. Egyedi termékek nem küldhetők vissza. Ez az információ közvetlenül honlapunkon is megtalálható a releváns termékek között. Az ilyen árukra csak nyilvánvaló nyomtatási hiba vagy részünkről származó sérülés esetén lehet panaszt tenni. Példák az ilyen termékekre:
  • Saját fényképek nyomtatása fotópapírra és vászonra,
  • Saját gyártású, „PREMIUM QUALITY” feliratú termékeink (fotópapírra, vászonra vagy fotótapétára nyomtatott termékek),
  • Egyedi keretezés.

További részletekért látogass el az Felhasználási feltételek oldalra.

 



EuropostersDekoráld a világod

1999 óta az Europosters Csehországban és egész Európában az egyik legnépszerűbb poszter, falfestmény és licencelt áru forgalmazója. Kínálatunkban hatalmas választékban találhatsz bármilyen méretű film-, játék- vagy sportplakátokat, valamint eredeti ajándékok széles választékát kínáljuk, a Csillagok háborúja, Harry Potter, képregények igazi rajongóinak vagy az egész Warner Bros-tól. Tudjuk, hogy a bögrék, figurák, rejtvények és ruhák a legjobb ajándék mindenki számára, kortól és érdeklődéstől függetlenül. De ha rajongsz a belsőépítészetért, akkor te is jó helyen jársz! Naponta nyomtatunk falfestményeket, illusztrációkat, fényképeket és művészeti reprodukciókat és több mint 25 országba küldjük őket, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek.


Kapcsolat:

E-mail: [email protected]

Tel.: +420 210 440 210 (csak angolul)

Hétfő – Péntek ǀ 7:00–17:00

 

© 1999–2024 Europosters. Minden jog fenntartva.

Top